Regulamin sklepu internetowego
§ 1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy na stronie krzysztofurbanek.pl, zwany dalej „Sklepem”, prowadzony jest przez Krzysztof Urbanek – Nauka Języków Obcych, adres: Os. Bolesława Chrobrego 1/10 60-681 Poznań, NIP: 9721321791, REGON: 520359052
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w tym warunki dokonywania zakupów oraz zwrotów i reklamacji.
- Sklep prowadzi sprzedaż wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Wszystkie materiały dydaktyczne oferowane w Sklepie są autorstwa Krzysztof Urbanek – Nauka Języków Obcych, chronione prawem autorskim i stanowią własność Sklepu.
- Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
§ 2. Definicje
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej (zawarcie umowy sprzedaży w ramach sklepu internetowego) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
- Sprzedawca – przedsiębiorca Katarzyna Owsińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Lingually Katarzyna Owsińska, NIP 8522569648, REGON 380542100, adres: ul. Kasprzaka 23/34, 71-074 Szczecin;
- Klient – każdy dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu;
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem http://lingually.pl/sklep
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
- Regulamin – Niniejszy regulamin Sklepu;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży ze sprzedawcą;
- Konto – konto Klienta w Sklepie, na którym zgromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w Sklepie;
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie w celu utworzenia konta;
- Formularz zamówienia;
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta produkty;
- Produkt – dostępny w sklepie plik komputerowy w formacie PDF (Portable Document Format) będący przedmiotem umowy.
§ 3. Oferta i ceny
- Oferta Sklepu obejmuje autorskie materiały dydaktyczne w formie plików PDF.
- Ceny produktów podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen oferowanych produktów oraz przeprowadzenia akcji promocyjnych.
- W przypadku pojawienia się błędu w cenie produktu, Sklep skontaktuje się z Klientem i zaproponuje nową cenę lub anulowanie zamówienia.
§ 4. Zamówienia
- Zamówienia w Sklepie można składać przez stronę internetową lub na adres e-mail [adres e-mail].
- Składając zamówienie, Konsument zobowiązany jest podać swoje dane osobowe oraz adres dostawy zamówienia.
- Zamówienie zostaje zrealizowane po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia dokonania płatności.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku braku potwierdzenia dokonania płatności lub w przypadku wyczerpania zapasów produktów.
- W przypadku niedostępności zamówionego produktu Sklep skontaktuje się z Klientem w przeciągu 5 dni roboczych i zaproponuje zmianę zamówienia lub anulowanie transakcji.
§ 5. Płatności
- Sklep umożliwia dokonywanie płatności za zamówione produkty za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub przelewem tradycyjnym.
- W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, Sklep oczekuje na potwierdzenie dokonania wpłaty przed realizacją zamówienia.
- W przypadku braku potwierdzenia dokonania płatności w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, Sklep ma prawo anulować transakcję i zwolnić z rezerwacji zamówione produkty.
§ 6. Dostawa oraz płatność
- Klient otrzyma zamówienie w postaci pliku PDF (Portable Document Format) na podany przez siebie adres email.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Płatność może być dokonana wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem portalu Przelewy24 przed otrzymaniem pliku PDF.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z przyczyn niezależnych od niego.
§ 7. Umowa sprzedaży
- Zawarcie umowy sprzedaży następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta zamówienia za pomocą formularza zamówienia w Sklepie.
- Po złożeniu zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz przystępuje do realizacji. Potwierdzenie zamówienia oraz przyjęcia do realizacji następuje w wiadomości e-mail przesłanej na podany przez Klienta adres. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail – umowa sprzedaży zostaje zawarta.
- Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny w terminie 7 dni kalendarzowych, używając do tego celu portalu Przelewy24. Link do płatności w portalu Przelewy24 zostanie przesłany w wiadomości e-mail. Brak opłaty ww. terminie oznacza anulowanie zamówienia.
§ 8. Zwroty i reklamacje
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktów.
- Zwrot produktów należy zgłosić na adres e-mail kontakt@krzysztofurbanek.pl w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktów.
- Produkty muszą zostać zwrócone w stanie nienaruszonym, kompletnym oraz w oryginalnym opakowaniu.
- Koszt zwrotu produktów ponosi Klient.
- W przypadku reklamacji produktu Klient powinien zgłosić reklamację na adres e-mail kontakt@krzysztofurbanek.pl w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktów, podając dokładny opis reklamowanego produktu oraz przyczynę reklamacji.
- Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
- Sklep ma prawo do wymiany reklamowanego produktu na nowy lub do zwrócenia Klientowi równowartościowej kwoty za reklamowany produkt.
§ 9. Pozasądowe rozwiązywanie sporów
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
– stały polubowny sąd konsumencki;
– wojewódzki inspektor inspekcji handlowej;
– powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów.
§ 10. Ochrona danych osobowych
- Sklep zapewnia ochronę danych osobowych Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz w celach marketingowych Sklepu.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania i usuwania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych niezbędnych do realizacji umowy sprzedaży spowoduje niemożliwość jej zawarcia.
§ 11. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Wszelkie spory wynikłe z umowy sprzedaży rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Sklepu.
- Regulamin jest dostępny dla Klientów na stronie internetowej Sklepu w wersji umożliwiającej jego pobranie i wydrukowanie.